من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

حالم داره از این روزا بهم می‌خوره…

صخره .
۰۲ مرداد ۲۱:۴۷
چرااا؟!نباشم دوسته دالی کنم پکر باشه خب:-(
اصن لبخندم ماسید و وا رف!
چته قهرمان؟[اخم]

fatemeh ^__^ :

قهرمان :(

در پاسخ به نظر خصوصی نوشت: این نیز می‌گذرد…
بهار پاتریکیان D:
۰۲ مرداد ۲۲:۰۱
چی شده ..؟!
بدونِ عنوان نوشتن رو فک کنم قبلا توضیح داده بود آقاگل ، نیم فاصله میزنه فک کنم ! :)

fatemeh ^__^ :

مرسی!
بهار پاتریکیان D:
۰۲ مرداد ۲۲:۱۱
خواهش میکنم عزیزم .. 
*-:

fatemeh ^__^ :

🖐🏻
علی گوهری
۰۲ مرداد ۲۲:۱۸
چیشده خانوم

fatemeh ^__^ :

اگه بشه اسمشو گذاشت خانوم…
عرفـــــ ـــان
۰۲ مرداد ۲۲:۲۳
فاطمه :(

fatemeh ^__^ :

:(
عرفـــــ ـــان
۰۲ مرداد ۲۲:۲۳
منم داره حالم بهم میخوره از این روزای خودم !

fatemeh ^__^ :

درد تو رو نمی‌تونم درک کنم
اما حرفتو می‌تونم…
آقاگل ‌‌‌‌
۰۳ مرداد ۱۲:۳۲
خب خدارو شکر دیر رسیدم الان حالتون خوبه :)))
پست بدون عنوان رو هم که پاتریک توضیح داده.
میگم خب الان که دیگه خرستونم هست نباید غصه بخورین که. اصلا اگه اون دختره غذاشو ملچ مولوچانه خورد با همین خرسه بزنین تو دهنش:دی

fatemeh ^__^ :

:)))
بعضی حس و حالارو آدمای اطراف می‌تونن تغییر بدن :)
مثه پست بالایی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...