من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

رهی نمانده تا رهایی…

فعلا دیگه نمی‌نویسم…

اخر هفته دیگه با باشگاه میریم یزد برا رصد احتمالا ۱۰ روز اونجاییم

شاید از اونجا نوشتم

شاید…

تنهایی همچنان ادامه دارد…

این چن وقت حتی اگه برا بعضیا کامنت نذاشتم ولی بدونن حتما می‌خوندمشون و می‌خونم کماکان

عذر اگه دلخور شدین

هیچ ستاره‌ای روشن نمی‌مونه اینجا

و من کماکان سعی می‌کنم فقط تعداد ستاره‌هارو کم کنم…

این چن وقت با توجه به نوشته‌ها حال عمومی اکثر دوستایی که دنبال می‌کردمشون خوب نبود

براتون از خدا می‌خوام که حال دلتون خوب باشه

من که کاری از دستم برنیومد این چن‌وقت

شرمنده

+

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی

قصه این است چه اندازه کبوتر باشی…

بهار پاتریکیان D:
۲۸ تیر ۲۲:۰۷
موفق باشی جان دل :-*
کلی آرزوی خوب *.*

fatemeh ^__^ :

فدای کچل :))
:-***
صخره .
۲۸ تیر ۲۲:۰۷
Jموفق باشی:)

fatemeh ^__^ :

موفق هستیم ^___^
ـــــ ققنوس ـــــ
۲۸ تیر ۲۲:۲۱
خیلی هم موفقیت از برای شما :)

fatemeh ^__^ :

:دی
یه جوری گفتی نتونم جواب بدما :)))
ممنانمم :)
شا دان
۲۸ تیر ۲۳:۵۳
کل وبلاگت رو خوندم. عالی بود. خوشم اومد واقعا. موفق باشی

fatemeh ^__^ :

اوه :)
خوشحالم که پشیمون نیستین از گذاشتن وقتتون و خوش اومدین :)

موفق هستیم ^___^
عرفـــــ ـــان
۲۹ تیر ۰۰:۲۶
به نظر در مسیر موفقیتی شدید ^_^
موفق که هستی موفق تر باشی :)

fatemeh ^__^ :

:)
مرسی عزیزجان ^___^
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ تیر ۰۰:۵۴
خوشبحالتون داری میری رصد ^_^
اونم تو دل کویر.
خوش بگذره.
و موفق تر باشی :)))

fatemeh ^__^ :

ممنانمم :)
^____^
الی
۲۹ تیر ۰۲:۴۳
تو بی نظیرییییی به خداااا تو بهترینییی به خداااا 
خداااا بهتر از این نیافریدههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍

fatemeh ^__^ :

😂😂😑
مخت تاب برداشته به خدا :))))
عاشقتم الی 😍😘😎
علی گوهری
۳۰ تیر ۱۸:۳۳
پس میاین به شهر ما :)

موفق باشین :)

fatemeh ^__^ :

اره برای اولین بار :)
موفق‌ هستیم ^___^
صخره .
۳۰ تیر ۲۲:۵۸
خاب الان من با کی دالی بازی کنم؟:-(:-(

fatemeh ^__^ :

بیا با من
دالییی :)
صخره .
۳۱ تیر ۱۱:۵۴
خب خب نوبت منه:دال،لیع:)


تنوع قاعل شو فاطمه دالی های متفاوت بیا:)

fatemeh ^__^ :

:)))
دال،لیوووو
صخره .
۰۱ مرداد ۰۰:۱۷
دالی[سرعتی بخون:)]

fatemeh ^__^ :

:)))
دالی
(سرعتی و بدون تشدید بخون :دی)
صخره .
۰۱ مرداد ۱۵:۱۲
عح عح کم اوردم واسا فکر کنم:-D
دالیع:-D بدون تشدید:-D
چه خبر فاطمه؟:)میزونی؟

fatemeh ^__^ :

هاها :دی
دال.لیو (دالیه زنده :دی)
شکر :)
خوبه بد نیست :)
صخره .
۰۱ مرداد ۲۰:۳۸
دال،لی:-!
شکر:)

fatemeh ^__^ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من ماگدالینم .. غول تماشا ...