من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

قبووووول شددددددمممممممممممممم

این تازه اول راهیه که دو سال براش زحمت کشیدم

اون موقع که جوابا اومدو اسممو دیدم فقط منو مامانم جیغ زدیم

به قدری خوش‌حال بودم که هیچ کلمه‌ای نمی‌تونست توصیفش کنه

اما کم‌کم خوشحالیا کم شد

کمترو کمتر

انقدر که بعد تبدیل به ناراحتی شد

همیشه وقتی به لحظه اومدن جوابا فک می‌کردم

تو ذهنم این بود که با خوشحالی به مدیرمون زنگ می‌زنم و میگم صد در صد قبولی مرحله دو داشتیم امسال

ولی نشد

نشد که شادیم تکمیل بشه

نشد که با رفیقام بترکونیم دوره رو

از جمع پنج نفرمون که یه المپیاد زیستی، یه شیمی و یه دوقلو فیزیک داشتیم و یه نجوم ، فقط من قبول شدم

دردناک

دردناک بود

هیچ وقت یادم نمیره روزای عید که باهم میرفتیم دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

شب ساعت ۸ باهم بر می‌گشتیم

قرار بود بعده طلا شدن آخر تابستون بریم رفسنجان خونه دوقلوها پسته تازه بخوریم از باغشون

بخندیم و عشق کنیم

بیایم سیستم المپ مدرسرو راه بندازیم

به بچه ها کمک کنیم و ...

هیچ شد

رویاهامون دود شد رفت هوا

فقط خدا می‌دونه چقدر ناراحتم

چقدر با خودم کلنجار رفتم تا وقتی مدیرمون زنگ زدو بعد از من، از بقیه پرسید بگم اسمشونو پیدا نکردم :(

خدایا حکم و لطفتو شکر کاش تنها نبودم خدا کاش :(

+ آدم نمی‌تونه تو ناراحتیای دوستاش خوشحال باشه

صخره، بهار ببخشید که دورمو نمی‌تونم هیچ کاری براتون بکنم

باور کنید از دیدن ناراحتیاتون اشک تو چشام جمع میشه

فقط می‌تونم بگم ببخشید که هیچ کاری از دستم برنمیاد براتون رفقا :(

بنفشک ...
۱۲ تیر ۲۳:۰۲
مبارکــــــــــه!
حالا شیرینیه ما چی میتونه باشه ینی؟؟؟؟؟  :دی

fatemeh ^__^ :

چی می‌خواین شما یعنی :)))
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۳:۰۵
مبارکه رفیق ^.^
ایوللللللللللللللل :))))))))
بیا بغلمممم

fatemeh ^__^ :

ممناننمممممم
بیا
بیا بغلممممم 😍😍😍
عرفـــــ ـــان
۱۲ تیر ۲۳:۴۹
ایووووووول فاطمه ^_^

fatemeh ^__^ :

چاکرررررییییمممممم ^_____^
صخی
۱۲ تیر ۲۳:۵۸
ای جان:))) مباررررررررررررک،کححححح
خیلی عالیه !خیییییییییییییییلی:)
خوشحال شدم

fatemeh ^__^ :

عاشقتمممم صخیییی ^______^

آقاگل ‌‌‌‌
۱۳ تیر ۰۱:۱۶
شیرینی نمیدین بهمون :)))
تبریک میگم.
دیدی گفتم موفقی و امیدوارم موفق تر باشی؟

fatemeh ^__^ :

شیرینی چی می‌خواین :)
هرچی بخواین و از دستم بر بیاد دریغ نمی‌کنم ^___^
جرزنی نکنید دیگه
خودم زودتر گفتم :دی
صخره
۱۳ تیر ۰۱:۲۹
زر نزن دختر جان! همین که هستی کلیه
کاری بر نمیاد کدومه

fatemeh ^__^ :

:)))
چقد به من لطف داری اخه کچل :))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۳ تیر ۰۳:۰۲
دیدی آلمان برد.
اگرچه مرد تا برد ولی خب بردیم بالاخره :))))

fatemeh ^__^ :

:)))
وای من سر پنالتیا داشتم سکته هرو می‌زدم :|
bahar ...
۱۳ تیر ۱۲:۴۲
ای جونمممممممممم مبارکتتتتتتتتتتتتت دمت گرممممممممممممممممممممممممممم خوش حالم قبول شدییییییییییییییی /: ی سوال این چی بودک قبول شدی/:

fatemeh ^__^ :

مرسیی :))

مرحله دوم المپیاد نجوم :)
|♒ صابر ♒|
۱۳ تیر ۱۸:۰۱
تبریک ای نخبه‌ی جوان

fatemeh ^__^ :

ممنونم ^____^
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۳ تیر ۱۸:۵۹
یعنی استیون هاوکینگ بعدی تویی؟

fatemeh ^__^ :

اومم
نه
من به عنوان یه آدم جدید به جهانیان معرفی میشم :)
صخره .
۱۷ تیر ۲۲:۱۲
دالی:)

fatemeh ^__^ :

دالی :)
صخره .
۱۸ تیر ۰۰:۵۰
شب به خیر .
به امید موفقیتت

fatemeh ^__^ :

شب بخیر عزیزجان :))
بیبیب هوراا :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...