من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

؟؟؟؟؟

اصلا مرد باید ته ریش داشته باشد. باید بلوز چارخانه ریز بپوشد و آستینش را تا بزند بالا. باید صدایش جذبه داشته باشد.
باید ادکلن بزند. باید شلوار سورمه ای مخمل راسته بپوشد با بلوز مردانه سفید. باید تیز باشد؛ حساب و کتاب هر چیزی دستش باشد. لبخندش هوش از سر آدم بپراند. سرسنگین حرف بزند. خلاق باشد. توی یک چیزی تخصص داشته باشد؛ چشم هایش تیره باشد و نگاهش را از همه بدزدد به جز کسی که باید نگاهش کند.
مرد اگر مرد باشد باید حرف های نگفته ات را از چشمانت،از صدایت، از لحنت، از نقطه چین هایت بخواند. باید معنی "بهت خوش بگذره" را خوب بفهمد. برای هر ساعت نبودنش دلیل داشته باشد. مرد باید حوصله دلیل شنیدن داشته باشد. حوصله تعریف کردن های زن از خرید. باید مغرور باشد. کیف پولش تر و تمیز ومرتب باشد. کفش کالج سورمه ای بپوشد. و ابروهایش پر باشد تا جذاب تر شود. اصلا باید به معنای واقعی کلمه جذاب باشد. همه چیزش. راه رفتنش، حرف زدنش، الو گفتنش، استایل رانندگی کردنش. آدامس جویدنش، کتاب خواندنش، سلام گفتنش...
باید وقتی تی شرت می پوشد ساعت نقره ای صفحه گرد دستش کند و دیس برنج را برایت تعارف کند.
باید سینه اش جان بدهد برای لم دادن. مرد باید بغل خورش خوب باشد. باید قدش بلند باشد. زود وا ندهد. با دیدن هر برجستگی و فرورفتگی ای شل نشود. اهل بوسیدن های بدون مقدمه باشد و بدون اینکه یادش بدهی از چشم هایت بخواند چه دوست داری.
مرد باید بلد باشد چه طور در چشم هایت نگاه کند و دکمه های مانتو ات را برایت ببند. باید بداند موقع آرایش در چه زاویه ای از آینه بنشیند و تماشایت کند. باید بلد باشد وسط کار و شلوغی چه طور حواست را یک طور خوبی پرت کند. باید نگاهت را وسط جمع رو هوا بزند. باید از راه رفتنت بفهمد که دوستش داری یا نه. از لبخندت بفهمد حوصله اش را داری یا نه. مرد باید خودش بلد باشد چه طور به بوسه های یکهویی میهمانت کند. مردی که بلد نباشد غرغر کردن های زن را فراموش کند؛ که مرد نیست.
مرد باس بداند وقتی می گویی" سردمه " چه طور گرمت کند. وقتی می گویی دلم خرید می خواهد برایت چه کار کند. مرد باید با تمام وجود برای بودنش حریصت کند. برای داشتنش شیرفهمت کند. بایداز روی درک بالایش توی بند بند استخوانت ولوله بیندازد برای خواستنش. مرد باید مرد باشد تا دنیا زیرو  رو شود. مرد باید مرد باشد.
#وبلاگ_آقای_کیوسک @web_log

به پیشنهاد یکی از دوستان یه سری به کانال بالا زدم! این متن رو دیدم

وقتی خوندمش دیدم اصلا مردی که تو تصور منه این شکلی نیست

دلم می‌خواست برای اولین بار واقعا مردی که مرد رویاهامرو این طوری تجسم کنم!

.

«نمیگم مرد باید این‌جوری باشه که من میگن… میگم مرد من باید این شکلی باشه…»

اصلا مرد من باید لاغر باشد. نه از این هاکه پوست استخوانند نه..

از آن‌هایی که بازو ندارند…

هیکلی نیستند…

ازآن‌هایی که لزوما ته ریش نمی‌گذارند

مرد من یک پسر ساده‌‌ی مرتب‌پوش است که بلد است خودش باشد

از آن پسرهایی که پیرهن مردانه‌شان جذب تنشان نیست و آستین هایش هم همیشه پایین است

شلوار کتان جزو جدا نشدنی لباس‌هایش است…

از آن‌ها که کیف بندی دارندو موهای ژولیده و عینک …

از آن‌هاییست که برایش مهم نیست دیگران چه‌ می‌گویند

مرد من بلد است بفهمد ساده پوشیدنم را…

بلد است بفهمد دغدغه‌های دخترانه‌ام را

بلد است بفهمد تلاش‌هایم را

مرد من از آن‌هاست که در عین ساده بودن هیجان دارد

از مسابقه دادن‌هایمان در پیست هیجان زده میشود

لذت چرخشی پایین آمدن با پاراگلایدر را درک می‌کند

عاشق بچه‌هاییست که شب‌ با آن‌ها به رصد می‌رویم

برایشان مادری و پدری می‌کنیم

عاشق یک خانه‌ی ساده‌ی نقلی در بلند‌ترین جای شهر است

عاشق آب بازی کردن‌هایمان

عاشق گوش دادن به کتاب‌خواندن هایم

مرد من از‌ آن‌هاییست که فهمیدن مرا بلد است

از آن‌هایی که بغل کردن بلد است

از آن‌هاییست که درسش از من بهتر است… شب‌های امتحان غر زدن هایم را با توضیح‌ دادن‌های باحوصله‌اش خنثی می‌کند

از آن‌هایی که می‌ترسم از عکس‌العمل‌های بعدش وقتی می‌فهمد تنهایی غصه خورده‌ام

مرد من در عین سادگی درکم می‌کند

نگرانی‌هایم برای آینده مردم را می‌فهمدو کمکم می‌کند

مرد من ساده ساده ساده مهربان و درک بکن است…

بنفشک ...
۱۲ تیر ۲۰:۱۳
کلا مرد ها اگه اونجوری باشن که آقای کیوسک گفته
یا اینجوری که شما گفتید 
یا هرجوری که هرکی تعریف میکنه 

در نهایت میخوان بگن تو لیاقت منو نداری :))))))))
اصن ارزش نداره به این چیزا فک کردن

fatemeh ^__^ :

آدم باید خودش یه جوری باشه که کسی نتونه از این حرفا بهش بزنه
اون وقت هرکیم همچین حرفی زد می‌زنی تو دهنش

باشه
علی گوهری
۱۲ تیر ۲۰:۱۵
چرا علامت سوال حالا؟!

fatemeh ^__^ :

چون عنوان نداشتم :|
bahar ...
۱۲ تیر ۲۰:۵۱
(:چ قشنگ نوشتی

fatemeh ^__^ :

(;
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۱۲
مرد من ..
اوه ، حتماً دربارش مینویسم ! :))))))

fatemeh ^__^ :

ولی همین جوری که بهش فک مب‌کنم خیلی مسخرس :|
کاش مثلا یکی بود همین طوری که نوشتم ولی دوست
نه «مرد من» :|
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۲۵
خب اون نوشته اولیه خیلی شیک نوشته "مرد" !
والاع !
حالا مینویسم چه جفنگیو میخوام بدبخت کنم ! وایساع !

fatemeh ^__^ :

:)))))
من اصن با اون حال نکردم :/
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۲۷
از این بچه شراس که تو مدرسه هم به زور راهش میدادن ! :))))
از اینا که یه عینک گرد میزنن با موهای مرتب [اخه بگو خاک تو سرت ، تو خودت موهات مرتبه که اون باشه؟!:///]
پیرهن چارخونه میپوشن با شلوار لی :))))
باید از سالنای بولینگ کشیدشون بیرون کتاب داد دستشون ! از اینا :)))

fatemeh ^__^ :

خوبه خوبه خوشمان آمد :))
بهم میاین :))))
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۲۸
خیلی جفنگ بود خب :///
کودوم پسری همچین خصوصیتای داره ؟!
من مامانمم نداره اینارو آقا جان !

fatemeh ^__^ :

اصن یه پسریم باشه که داشته
واقعا حالم بهم می‌خوره از این همه اتو کشیدگی ://
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۲۹
وا تاییدا :/
وا اعصاب ندارما :/
من امشب سگم :/
سگ امشب منه :/
بهتره ددابظ شم :/
غوداااا :/
راستی فردا صبح میرم :((((
ای کاش امشب جمع میشدیم ! دلم تنگ شده :(((

fatemeh ^__^ :

وای نگو کچل :((((
نه ددابظ نشو بهار
بابا واسه گوشی مامانت بسته بخر زالویی وصل شو بهش :/
نمیشه پنج روز بدون نت که اخه ://
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۳۱
اره بابا بیزینس من که نیس :/ شوعره یه دیونه ای مث من و توعه :/
اره میدونم خیلی به هم میایم ^.^ [زارت:دی]
تازه باید بزاره لپش رو بکشم ! آپشن کتک کاری هم داشته باشه لطفن :)))

fatemeh ^__^ :

دیوونه :))))
اره باید یه چی باشه از پس ما بر بیاد :دی
بهار می‌خوای بچه دار شی یا شوهر دار ؟
://///
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۳۴
نمیشه کانکتینگ گوشی ننه م مشکل داره ، هات اسپات نمیشه :(((
باید با داداشم مهربون بشم بزاره وصل شم بش :)))
تف به این امکانات مسخره ی ایپد که تو ایران کار نمیده .. تففففف :/

fatemeh ^__^ :

مهربون شو با داداشت جون باب اسفنجی :/
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۳۵
ینی چون شوهرمه نباید لپش رو بکشم ؟!
اگه نزاره لپش رو بکشم از غصه دق میکنم به همین مودمم قسم !
به عینک همیشه کثیفم قسم حتی !

fatemeh ^__^ :

نه بکش عزیزم 
لپ خودته عصن ^____^
راحت باش
* * * P * * *
۱۲ تیر ۲۱:۴۰
^.^
باچه باچه :)))

fatemeh ^__^ :

:)))
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۲ تیر ۲۲:۴۵
:)))
خانه نقلیش مشکلی نیست ، فقط اون بالاترین نقطه شهره یکم میره سمت جردن و دربند و . . . یکم گرون در میادااا :))))

fatemeh ^__^ :

نه منظورم این بود که تو ارتفاع باشه
مثلا برج ۵۰ طبقه و اینا :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...