من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

:/

یه عالمه حرف می‌خوام بزنم

ولی اصن حوصله‌ی هیچیو ندارم

هیچی

یه عالمه غر دارم بزنم

یه عالمه

یه گوش شنوا می‌خوام

بهار پاتریکیان D:
۱۰ تیر ۲۲:۳۶
واسه ما غر نزنی واسه کی بزنی ؟!
بگو ما گوش میدیم :)))

fatemeh ^__^ :

حال ندارم غر بزنم :/
عرفـــــ ـــان
۱۰ تیر ۲۲:۳۷
آقا من بعضی وقتا حسه غر زدنم ندارم :))
الان تو همین حالی آیا ؟!
اگه نیستی تو اون حال که پس غر بزن ما بخونیم دیگه :دی

fatemeh ^__^ :

الان دقیقا تو همین حالیم که گفتی :/
قاموسا چقد خوبه یکی آدمو درک کنه 
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۱ تیر ۰۱:۲۱
اهنگ شاد
یه قمگینم میل کردم برات
امیدوارم یکیش به کارت بیاد

fatemeh ^__^ :

ممنون واقعا :)
ـــــ ققنوس ـــــ
۱۱ تیر ۰۱:۲۲
قمگین؟؟؟؟؟ با قاف نوشتم واقعا؟؟؟؟ وای من
لینک نشد روش که اینه: 
http://37.59.70.110/archive/2016/06/128/Xaniar%20Khosravi%20-%20Man%20Millionaire%20Nistam%20(Iromusic).mp3

fatemeh ^__^ :

اشکال نداره که :)

گوش دادم …
کاش ناراحتی و غصه و پول نداشتن واسه خودم بود
کاش برا من بود تا تلاش کنم ازشون بگذرم
این‌که بدبختی اینو اونو می‌بینم و در حال حاضر هیچ کاری ازم برنمیاد براشون داغونم می‌کنه
از غصه اطرافیانم لحظه لحظه دارم می‌میرم و هیچ کاری نمی‌تونم بکنم
صخی
۱۱ تیر ۰۳:۴۸
حرف بزن ابر خود  را باز کن:)

fatemeh ^__^ :

حرف می‌زنم تو‌ پست بعدی :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...