من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

مگه داریم اینقدر مهربون؟

چقددر این فراز قشنگه

میشه باهاش دنیارو تکون داد

میشه باهاش مرد و زندگی کرد…

یا من هو لمن اطاعه حبیب ...

بهار پاتریکیان D:
۰۷ تیر ۰۱:۴۵
فوق العادست .. 

fatemeh ^__^ :

یه چیزی ورای فوق‌العاده…
آقاگل ‌‌‌‌
۰۷ تیر ۰۱:۵۵
اللهم مولای کم من قبیح سترته...
دل رو میلرزونه این دعا.

fatemeh ^__^ :

دعای کمیل که اصن حرف نمیذاره واسه به زبون اوردن…
تیکه تیکش دلیه که می‌بره …
ـــــ ققنوس ـــــ
۰۷ تیر ۰۴:۱۱
خدای خوب قدیمم :))

fatemeh ^__^ :

اگه برات هم خدا بوده هم خوب
پس چرا نیست دیگه؟
صخره
۰۷ تیر ۱۲:۳۴
دالی:| حرفم نمیاد بفمید مرا

fatemeh ^__^ :

دالللیی :)
می‌فمیم تورا :)
علی گوهری
۰۷ تیر ۱۵:۴۰
چقد مهربون...

من اینجور چیزایی رو که میخونم، دلم به حال خودم میسوزه از بس پلید شدم :(

fatemeh ^__^ :

بازگشت در قالب جدید !!!

خیلی عصن :)

پلید چیه اخه :) روح اون که پر از محبته تو وجودمونه…
پلیدی کجاشه اخه

خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۰۷ تیر ۲۱:۴۷
عالیه /:)

fatemeh ^__^ :

^_____^
صخره
۰۹ تیر ۰۴:۱۸
داااااااال،لییییی:))))

fatemeh ^__^ :

داااااال،لییییییییییییی :))))))))
Lady cyan ※※
۰۹ تیر ۲۱:۰۵
خیلی قشنگ بود :)

fatemeh ^__^ :

مرسی :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...