من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

خدایا چرا؟ واقعا چرا؟

چرا هر بازی‌ای که من دوس دارم این خیابانیه منفور باید گزارش کنه؟

چرا جاودانی انقد حال بهم زن و عقده‌ایه؟

خدایا چرا محمدحسین میثاقی همه رو گزارش نمی‌کنه؟

چرا انقد صدا سیمای ما مسخرس

وای خدا حالم از همشون بهم میخوره البته به جز محمدحسین میثاقی

نیمه‌ی دو هیچ بردمون مبارک

آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ تیر ۲۱:۲۸
باز شما دارید بازی رو می بینین خب -____-
ما همچنان وقتی تلوزیون فوتبال پخش میکنه داریم فیلم سینمایی و موتور سواری میبینیم :/
با رادیو فوتبال گوش میدیم الآن.
المان که خب میبره انتظار دیگه ای ازش نمیره :)

fatemeh ^__^ :

این که بازی‌ رو می‌بینیم که خب واقعا نعمت بزرگیه
اما باور کنید خیابانی به همون اندازه عذابه بزرگیه :(
بلی بلی
ولی منو حسین اینجا دس بده دعا شدیم که بیشتر از سه تا نزنه :دی
بهار پاتریکیان D:
۰۶ تیر ۲۱:۳۰
واتس د جریان ؟! :)

fatemeh ^__^ :

خلاصش این‌که خیابانی گند زده گند
عرفـــــ ـــان
۰۶ تیر ۲۲:۲۵
اونی که لیرز میندازه قطعا توی ورزشگاهه :)

fatemeh ^__^ :

واقعا نمی‌فهمم چرا محترمانه گورشو از صداسیما گم نمی‌کنه
اگه آدمای احمق می‌فهمیدن باید برن دنیا گلستون میشد :/
عرفـــــ ـــان
۰۶ تیر ۲۲:۲۶
به بازیکن کرواسی اجازه نمیده که تیمشو موفق کنه ...
حالا توپ کجاس ؟ گوشه نقطه کرنره زمین کرواسی :|

fatemeh ^__^ :

:|||
اجازه بده صوبتی نداشته باشم :||
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ تیر ۲۲:۳۹
گزارشگر رادیو که خیلی خوبه انصافا. با اینکه بازی رو نمیبینم ولی خب بازهم لذت بخش بود.
سه هیچ هم که بردیم.
خیابانی توانایی این رو داره تا به تنهایی گند بزنه به بازی:دی
حالا چرا بیشتر از سه تا نزنه؟

fatemeh ^__^ :

من از یه جایی به بعد دیگه صدارو قطع کردم
فقط بازیو می‌دیدم :)
از این به بعد سر خیابانی باید گزارش رادیو بشنوم و از تلویزیون تصویر بگیرم فقط :/
چون حسین سه هیچ پیش بینی کرده بود :))
ـــــ ققنوس ـــــ
۰۶ تیر ۲۲:۵۷
:/

fatemeh ^__^ :

چیه خو :/
عرفـــــ ـــان
۰۶ تیر ۲۳:۲۹
اگه برنامه آقای گزارشگرو دیده باشی که هی از همه ایراد میگرفت و میرفت بالا منبر ...
بلد نیستم جمله رو کامل کنم :/
یادم رفت چی میخواستم بگم :|

fatemeh ^__^ :

:))
اشکال نداره می‌فهمم چی‌میگی :)
تو کل دنیا هرکیو دیدی ادعا داره بدون یه جای کارش می‌لنگه :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...