من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

O_o

یعنی عاشقشم من

دیوونه‌ی خودمه :)))

عرفـــــ ـــان
۰۶ تیر ۱۶:۵۶
:))))

fatemeh ^__^ :

:دی
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۱۵
وای وای😂😂😂

fatemeh ^__^ :

:))))))
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۲۱
هستی کچل ؟! :)))
مقارن نبوده حضورامون دلم برات تنگ شده ^.^

fatemeh ^__^ :

عخیییییی عزیززززممم
منم دلم برات تنگ شده خنگول 😍😍😍
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۲۴
عصن عشک تو چشام فواره زد اینقدر محبت بین ما عمیقه 😍😍😍😂😂😂

fatemeh ^__^ :

محبت بینمون تو چش و چالت عصن 😁
وای صب از تنهایی داشتم می‌مردم هیچ کدوم نبودید :)))
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۳۰
من بودم ولی سرکلاس بودم ، پس نبودم و دقایقی پیش زر زدم که بودم 😂😂😂

fatemeh ^__^ :

اخه تا کییییی
تا کیییی می‌خوای به این رفتارا ادامه بدی فرزندم
برو از خدا بترس
لا اله (الا) الله
😁
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۳۶
لا اله الله ؟!
نه جانِ من ؟!
اینه جواب عارمان های امام ؟! تو اینجوری قرار بود با من بیای بریم سیاه چاله شوهر کنیم ؟! 😂😂😂
عاخه تا به کجا ؟!
یکی قرص قلبای منو بده عصن 😂😂😂

fatemeh ^__^ :

عخخخخییییی الا ش جا موند :دی
نه قاموسا نبود :)))
قرار نبود بریم سیاهچاله 
شوهر کنیم که 😐
قرار بود بریم پیرو راه حق گام برداریم 😂😂
بعد تو منو نابود کنی بری بیرون سیاهچاله شوهر کنی بعد اونم نابود کنی
بیای پیش من بریم تو افق سیاهچاله محو شیم :دی

* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۴۵
نفرین عامون بر من که قسم از یاد بردم 😂😂😂
خب میتونیم نقشه رو عوض کنیم ، بریم اونجا شوهر کنیم برگردیم ، کلی کاسبی کنیم با این دختر ترشیده ها بعد برگردیم 😂😂😂

fatemeh ^__^ :

نفرین آمن‌هوتب بر تو عصن :)))
نه بابا شوهر چیه ://
من قاموسا نمی‌تونم بیشتر از یه هفته یه جنس مذکرو تحمل کنم کنارم :///
نقشرو عوض کن عاقااا :/
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۵۲
به پولی که میتونیم کاسب شیم فکر کن !
برنامه شوهریابی در سیاهچاله 😂😂😂😂
وای خاک تو سرم ، یکی اینارو بخونه فک میکنه من ترشیده م ! 😂😂😂
اینجا دارم آبروی مامان بابامو میبرم 😐😂
راست میگی ، میتونیم شوهر نکنیم ولی حتماً این تبلیغات رو بکنیم ، کلی پول توشه 😐😂
اضافه میکنم ، کسی اینجارو بخونه فک میکنه من یه بدبخته نداره ترشیده ی شکل شلغمم 😐😂

fatemeh ^__^ :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حتما تبلیغاتو می‌کنیم 😄😄😄😄
نه همه‌ خودین کسی فکر نمی‌کنه
احتمالا مطمئنن 😁😁😁😁
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۷:۵۵
کوووووووفت 😐
به روم نیار حالا تو 😂😂😂
آره ، بعد پولشو تقسیم میکنیم میریم خارج 😂😂😂

fatemeh ^__^ :

کووووووفتتت بک کچل 👻👻👻
عاااارررررههههه 😍😍😍😍
هممییینننهههههه
بارو بندیلت و ببند جمع کن بیا اینجا بریم زودترر😁😁😁😁
* * * P * * *
۰۶ تیر ۱۸:۱۲
باشه تو هوایپما رو نیگر دار من الان خودمو میرسونم 😐😂

fatemeh ^__^ :

خاب کچل
فقط دیر نکنی😂

آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ تیر ۱۹:۱۰
آلفا حسین :)
طرفدار آلمان هم هست آلفا خان:دی

fatemeh ^__^ :

😍😍😍
داداش گللللمممم 😊😊
صخره
۰۶ تیر ۱۹:۳۶
اسم حسینو دوس :)))) 

fatemeh ^__^ :

منم همه‌چی شو دوس 😍😍😍
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...