من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

حس خوب تنهایی

وقتی افطار تنهایی و نمیذاری هیچ جوره بهت بد بگذره

به نظرم تنها بودن یکی از قشنگ ترین حسای دنیاس (البته در شرایط خاص)

تنها زندگی کردن عالیه عالی

در آینده اصلا از خودم دریغ نمی‌کنم حالشو

اوشون که تو ظرفه آش دوغه

* * * P * * *
۰۲ تیر ۲۱:۱۱
چقدر حس بدیه حس تنهایی .. دارم میشکنم آسونو تو نیستی ..
استاد ابی رضی الله عنه :)))))
عزیزم ؟! کوفتت بشه :))))

fatemeh ^__^ :

کلا خوشم نمیاد ازش
من نمیدونم واقعا این بشر اصلا صدا نداره چجوری تحمل می‌کنن ملت :/
من یه بار یه اهنگ ازش گوش دادم به نصفه نرسیده از سردرد پوکیدم :/
جونم :))
چقد اخه تو به من لطف داری کچل :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ تیر ۲۲:۰۹
تنهایی برای یک شب دو شب خوبه. ولی وقتی 10روز تنها بودی میفهمی زیادهم آش دهان سوزی نیست.
البته تنهایی فقط اونجاش که ظرف های یک هفته رو باهم میشوری:دی
تجربه تنها زندگی کردن 10روزه رو تو مجتمع خوابگاهی رو داشتم. کل بلوکمون سه نفرداخلش بودیم. دو روز آخر یادمه نظافت چی خوابگاه اومد دم در اتاق گفت آقا من از فردا نیستما همین الان هرچی لازمه بگو. 
:)

fatemeh ^__^ :

یه موجودی هست به نام ماشین ظرف شویی :)
خدا خیرش بده موجود خوبیم هس
شاید بهتره تنها زندگی کردنو به جدا زندگی کردن تبدیل کنم
منظورم همین جدا بودنه بود
عرفـــــ ـــان
۰۲ تیر ۲۳:۴۵
نوشه جان :)
هم تنهایی هم آش دوغ :)

fatemeh ^__^ :

چاخلصیم ^____^
نه بابا آش دوغو از سر اجبار خوردم
من دوغ که میخورم -تو هر سبک و سیاقی- انگار بهم دیازپام زدن
دیگه رو پا وای نمی‌سم :///
عرفـــ ـــان
۰۳ تیر ۱۷:۴۶
منم همینطوری ام در مورد دوغ :)))

fatemeh ^__^ :

حالا جالبه بدونی نسبت به کافئین هم همین قد حساسم :دی
بخورم قشنگ می‌تونم بیدار بمونم :))
صخره
۰۵ تیر ۰۵:۳۷
دالی:) چه ملت خودشونم تویل(تحویل)میگیرن:-D
منم اش:/ عاغا عکس گذا مذا میذارن مشغول الضمه من میشید
حالا از من گفده بود:-D

fatemeh ^__^ :

دالی صخی :)
بله پ چی
خودمو تحویل نگیرم کیو تحویل بگیرم :دی

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...