من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

ماشینی مگه بده ؟

یعنی از بازی‌های یورو فقط برا بازی های آلمان و اسپانیا وقت گذاشتم بعد از بازی‌های اول همه تیما

به نظرم فقط این دو تیم هستن که شخصیت قهرمانی دارن اونم با دو نوع بازی متفاوت

اسپانیا تکنیکی و آلمان ماشینی و من عجیب از دیدن بازی هر دو تیم لذت می‌برم

بازی هر دو تیم عالیه چون کلاس کاری هر دو فوق العادس و سبکشون رو به بهترین نحو به نمایش میذارن

البته حسین معتقده ایتالیا هم شخصیت قهرمانی داره [با این که جفتمون هیچ علاقه‌ای بهش نداریم]

البته یه حسی بهم میگه بر خلاف علاقم امسال آلمان قهرمان نمیشه و من چقدددر جای پسر زرد دوس داشتنی رو تو این تورنمنت خالی میبینم :(

وای این بشر خیلی بدشانسه :( 

اون از جام جهانی اینم از یورو 

دقیقا روز تولدش که روز یارگیری تیم ملی هم بود مصدوم شد :(((

جا داره از همین تریبون بگم :

مارکو دوسِت داریم

مارکو دوسِت داریم

( یعنی من عاشق این عکسشم قشنگ معلومه داره تو ذهنش میگه: من یَک ‌پدری از تو در بیاااارمممم :دی)

امااا به نظرم تیم آلمان بعد از بازیکنای عالیش با سرمربی بی‌نظیرشه که انقددددررر برا من دوس داشتنی شده

یواخیم لو

یه چهره فوق العاده و دوس داشتنی با پرستیژ منحصر به فردش کاملا مشخصه که کنار زمین با بازیکنا ارتباط فکری داره

یه سرمربی فوق العاده با یه تیم رویایی

خدایا لطفا آلمان قهرمان شه :)

عرفـــ ـــان
۰۲ تیر ۰۰:۰۷
کلا حسه فوتبالم نیس

fatemeh ^__^ :

عرفان بگو حس چی هس من واسه تو از همون بنویسم :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ تیر ۰۰:۳۴
در این مورد فوتبالی به تفاهم رسیدیم :)
منم خیلی فوتبال آلمان رو دوست دارم.
با اینکه میدونم امسال قهرمان نمیشن. ولی این چیزی از ارزش هاشونکم نمیکنه مطمئنن.
روزی که هفتا به برزیل زد رو هیچوقت فراموش نمیکنم.
در عوض از اسپانیا زیاد خوشم نمیاد کلا از این فرمول تیکی تاکا خوشم نمیاد! به قول سرهنگ علیفر این به آن آن به این که چه؟
امیدوارم اسپانیا حذف بشه!

fatemeh ^__^ :

:)))
آلمان که عشقه
تعصبی رو سایر تیما ندارم ولی به نظرم اسپانیا شخصیت قهرمانی داره
اصلا هم منکر این نمیشم بازی تاک تیکی زیبایی های خاص خودش رو داره .. مگه میشه یه نفر نصف زمینو دریبل کنه و آدم لذت نبره ؟ نه نمیشه
همون جوری که از بازی های لالیگا نمی‌تونم بگذرم ولی نه بارساییم نه رئالی 
ولی خب کلا آلمان یه چیزی فراتر از فوتباله
بازی های دورتموند
اوبامیانگ
مارکو رویس
قبلا ها گوتزه
هیچ کدوم قابل فاکتورگیری از زندگیم نیستن
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ تیر ۰۴:۲۹
نه خیلی خوشم اومد که طرفدار دورتموندی :)
کلا تیم هایی که برابر ابرقدرت ها قد علم میکنن رو دوست دارم. مثل همین دورتموند. که الحق جلوی بایرن قد علم کرد در این چند ساله. هرچقدرهم که بازیکناش رو تاراج کنن. 
الحمدالله ایتالیا خورد به اسپانیا و این یعنی حذف یکی از این دو تیم دوست نداشتنی!:دی
بعدهم یحتمل میخورن به آلمان. 

fatemeh ^__^ :

با این که بایرن قدرت بی چون و چرای آلمانه ولی اصلا و ابدا دوس داشتنی نیس .. یه سرمای خاصی تو تیم هست مثله رباتای برنامه ریزی شده
شاید خیلی مسخره باشه اما من فوتبال و با هیجان برد و باخت کنار هم می‌پسندم نه فقط برد
کما اینکه بایرن فقط تو آلمان قد علم کرده و در مقابل تیمای لالیگایی عملا حرف بیشتری برا گفتن نداره
اما جنس فوتبال دورتموند فرق داره
دورتموند فوتبال بازی می‌کنه واقعا… با بردا و باختای در کنار همش
به نظرم دورتموندیا همیشه حرف تازه ای تو زمین برا گفتن دارن
ولی طرفدارای بایرن دیگه فک کنم خیلی از بازی هارو نگاهم نمی‌کنن .. 
مخلص کلام این که بردای پشت سر هم بایرن خیلی لوس و کسل کننده شده
صخره
۰۵ تیر ۰۵:۳۹
کلن انا المان دوس:)

fatemeh ^__^ :

کلن انا یو دوس :))
علی گوهری
۰۸ تیر ۱۱:۵۷
چرا من این پستو کامنت نزاشته بودم :/

کلی چیزی میتونم بگما در نقد فوتبال زشت آلمان ولی فقط اینو بگم
شما حرکات جناب یواخیم لو رو دیدین؟!!!!!!
اصن اینقد حرکاتش زشته که روم نمیشه بگم چیه
مرتیکه کثیف :/

fatemeh ^__^ :

#به_هم_توهین_نکنیم
#به_سلیقه_هم_احترام_بزاریم
#سالم_کری_بخونیم

کدوم حرکاتش دقیقا؟
علی گوهری
۰۸ تیر ۱۴:۴۵
من روم نمیشه بزارم لینکشو
توی سایت tarafdari.com
سرچ کنین یواخیم لو میاد فیلمش. کلی فیلم تو بازیهای دیگه هم من دیدم ازش

توهین نکردم که :/
چند ده ملیون آدم کشته شدن فقط به خاطر همین آلمانی ها و شروع جنگشون -_-

fatemeh ^__^ :

سیاست چه ربطی فوتبال داره واقعا؟
نه واقعا چه ربطی داره؟
مگه تیم فوتبالشون آدم کشته؟
چن سال پیش هیتلر نامی شروع کرده جنگی رو و یه عده رو کشته
به فوتبال چه مربوطه :/
من بازی آلمان رو دوس دارم
همون بازی به قول شما بی روح و سرد رو
اصلنم به نظرم زشت نیس
خیلیم عالیه
علی گوهری
۰۸ تیر ۲۲:۲۵
ببینیم چه میکنین با این تیم داغونتون امسال یورو :/

fatemeh ^__^ :

فعلا که سرور همه تیماس ^___^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...