من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

غررر

زندگی تو مسخره ترین حالت خودش داره سپری میشه و من به شدت از تنبلیام ناراضی ام

اه

حالم از این فاطمه‌ی در حال حاظر بهم میخوره

راکد

بی فایده

بی خاصیت

اه اه اه

چرا ادمایی ک بهشون نیاز دارم الان باید درگیر امتحان باشن ؟

چرا ؟

چرا استادم تازه از ۴ شنبه امتحاناش شروع میشه ؟

:(

هی خداااا

بهش میگم استاد امتحاناتون از کی تا کی هست ک من اون موقع مزاحم نشم ؟

میگه نه راحت باش .. هر موقع دوس داشتی مزاحم شو 

:/

خو من چی بگم به این بشر :/

گفتم باوشه پس هر موقع دوس داشتم مزاحم میشم -_____-

هوووف خدا

خواهش می‌کنم یه کاری کن درس بخونم

خواهش می‌کنم 

دارم دیوونه میشم به خودت قسم :(

آقاگل ‌‌‌‌
۲۵ خرداد ۰۳:۰۸
خب مزاحمش شو :)
ولی یک توصیه بکنم پلن های متفاوتی در زمان های مختلق داشته باش. که اگر یکیش به مشکل خورد حس نکنی وقتت داره تلف میشه. بری سراغ اون یکی کار :)
موفق باشید

fatemeh ^__^ :

مزاحمش میشم زیاد :))
اصن هیچ کار نمی‌تونم بکنم :( 
دلم میخواد یکی بالا سرم وایسه بگه درس بخون هی
یکی ک مهم باشه براش 
موفق هستیم ^__^
ـــــ ققنوس ـــــ
۲۵ خرداد ۰۵:۱۲
:)

fatemeh ^__^ :

غر زدنای من خنده داره آیا ؟ :|
عرفـــــ ـــان
۲۵ خرداد ۰۸:۱۶
بعضی وقتا آدم حال نداره به خودت سخت نگیر :)

fatemeh ^__^ :

بعضی وقتا نه یه هفته کامل ک :(
آقاگل ‌‌‌‌
۲۵ خرداد ۱۰:۵۶
خب "درس بخون" پاشو درس بخون پاشوووووو:دی
.
موفقیتتاتون مستدام پس :)

fatemeh ^__^ :

:)
چشم میخونم الان :)

ممنان ^__^
bahar ...
۲۵ خرداد ۱۲:۵۶
هرموقع دوست داشتی مزاحم شو (((:چه باحال

fatemeh ^__^ :

:))
Tris :)
۲۵ خرداد ۱۹:۴۰
سلام :)

fatemeh ^__^ :

ای جونم سلام خوشگل :)
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۲۵ خرداد ۲۲:۲۲
چه استاد باحالی خخخخخخخ :)

fatemeh ^__^ :

اره دوسش میدارم :))
صخره
۲۶ خرداد ۱۸:۰۵
پاشوبرقص از بیهودگی رها میشی:-D
استاد؟!استاده نجوم خانوم منجم؟:-D

fatemeh ^__^ :

اوه رقص ؟ فک کنم هیچ وقت تو زندگیم دنبالش نرم :))

اره استاد نجوم ^__^
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...