من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

عصبانی

به قدری عصبانیم که نمی تونید تصور کنید

خیلی زور داره یه سال دنبال یه نرم افزار بگردی که هیچ جا پیدا نمیشه

10 گیگ از نت دانلود کنی و نصب نشه

به بدبختی از یه جهنمی پیداش کنی

کلی پول براش بدی

ناز کنه که رو ویندوز بالای 8 نمی خونم

بری ویندوزتو متنزل کنی به 8

بیای dvd رو بزاری تو لپ تاپ

و کار نکنه

و کار نکنه

و کار نکنه

starry night plus 6 ازت متنفرمممممممممممممممم

آشغالِ  مسخره

صورت فلکی هارو از رو چه کوفتی حفظ کنم خب

ازت متنفرم

از خودم متنفرم

از اون شرکت کوفتی با این رایتای مسخرشون متنفرم

اه

لعنت به تو که اشکم باید به خاطرت در بیاد

لعنت به تو

bahar ...
۱۸ خرداد ۲۲:۵۷
))):نبینم اجیم ناراحت باشه

fatemeh ^__^ :

ببین عزیزم ببین :(
* * * P * * *
۱۸ خرداد ۲۲:۵۹
بیا منو بزن خالی شی ..
قاموس طوری بیا بزن ..:)

fatemeh ^__^ :

نمیدونی چقد حالم بده که
حتما باید تو این دو هفته حفظ کنم صورت فلکی هارو :((((((
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۰۳
خانومم اینجا آدمایی که منو نمیشناسن رد میشن ، چیچی و بهار :|
بیا همو بزنیم بترکیم !
غصه نخور ، حل میشه ، یه جوری را میوفته کارت :))))

fatemeh ^__^ :

چجوری راه میوفته دیگه
هیچ جا نیست
لعنتی هیچ جا نیست
bahar ...
۱۸ خرداد ۲۳:۰۵
))):راه دیگه ای نداره

fatemeh ^__^ :

نه
فقط همین نرم افزاره .................
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۰۶
پیدا میشه ، توکلت به خدا باشه ، حتماً حل میشه :)))
عصن دلم چهارچراغ روشنه :)))

fatemeh ^__^ :

دیوونه
تو همیشه باید باشی که آدم از غصه دق نکنه
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۱۲
هارهار :)))
غصه نخور ، غصه بخوری مخت میسوزه نمیتونه به راه حل های دیگه فک کنه :))))
علی ای تیزهوشان [ D;] غمگین مباش که گیر میاد یه جوری بالاخره :))))

fatemeh ^__^ :

دیوانه :))))))))
علی ای تیزهوشان :)))))))))))))))
خلی تو بچه :)
بزار یه بار دیگه دانلودش میکنم :)
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۱۶
خلم :)))
میدونم :)))
اره ، دانلود کن نتیجه شو بهم بگو :))

fatemeh ^__^ :

صب نتیجشو میگم :))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۸ خرداد ۲۳:۱۷
استاری نایت میخواستی؟
میگفتی بهت میدادم:دی
البته نسخه من یکم قدیمیه. فکر کنم3باشه.
یادگاری از یک شب رصدی در رصد خونه نیاسر کاشان.
(الآن فخر فروختم یعنی؟)

fatemeh ^__^ :

فک کنم ۳ دیگ فسیل شده
نمی دونم شاید :(
احتمالا در فصلِ رو به رو این شب های رصدی برام فراوونه ...
آقاگل ‌‌‌‌
۱۸ خرداد ۲۳:۳۵
ان شالله قسمتتون بشه.
خیلی خوبه رصد.
اصلا عالیه آسمون.

fatemeh ^__^ :

اقاگل اول دعا کن این نرم افزاررو پیدا کنم :((((
بهار پاتریکیان D:
۱۸ خرداد ۲۳:۴۲
منم بدم میاد ازشون :|

fatemeh ^__^ :

در مقابلشون خطرناک میشم :/
آقاگل ‌‌‌‌
۱۹ خرداد ۰۲:۴۷
نسخه اورجینالش رو بخر:دی
.
همین که میگی داری رو روی یکی دوتا سیستم دیگه تست کن شاید ایراد از سیستم خودته.

fatemeh ^__^ :

نسخه اورجینالشو از کجا بیارم بخرم :/
امتحان کردم
جواب نداد
ماهی سیاه کوچولو
۱۹ خرداد ۰۸:۵۹
یعنی هیجای دیگه نیست که حداقل نوشته شده باشه اینا رو که نیازش دارین؟!

fatemeh ^__^ :

اخه نوشتش به دردم نمیخوره
من باید خود آسمونو حفظ کنم
با فضای آسمون آشنا باشم
و درجه به درجشو بلد باشم
این فضای آسمون و البته اطلاعات کامل راجع به صورت فلکی ها، فقط و فقط تو استاری نایت هست 
ماهی سیاه کوچولو
۱۹ خرداد ۰۹:۰۲
اینجا رو ببینین یه توجه زده شاید درست شد بخونینیش
http://p30download.com/fa/entry/39512/

fatemeh ^__^ :

ممنون :)
خیلی کمک کرد :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...