من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

باشگاه مشت زنی

این کتاب فوق العاده ترین کتابی بود که تاحالا خونده بودم

به شدت پیشنهاد میشه

به شدددتتتت

انقدر جذاب و هیجان انگیزه که نمیدونم چی بگم راجع بهش

بهتره چن تا از تیکه های خوبشو براتون بنویسم :)

«حس درستی از زنده بودن نداشت چون متضادش را درک نکرده بود»

«آن وقت‌ها زندگیم زیادی کامل بود و شاید باید همه چیزمان را خورد می‌کردیم تا بتوانیم آدم بهتری بشویم.»

«بدون درد، بدون مرگ، بدون قربانی، ما هیچ چیز نداشتیم.»

«چند نسل است که آدم ها شغل‌هایی دارند که از آن متنفرند و تنها دلیلی که ول‌شان نمی‌کنند این است که، بتوانند چیزهایی را بخرند که به هیچ دردشان نمی‌خورد.»

«فقط پس از مرگ اسم خودمان را دوباره به دست می‌آوریم چون بعد از مردن دیگر بخشی از تلاش جمعی نیستیم. در مرگ قهرمان می‌شویم.»

+ وقتی کتابو شروع میکنید شاید نفهمید چی میگه.. تقریبا تا ۷۰ درصدی، همین حس رو دارید (که به نظر من خیلی هیجان انگیزه) پس صبور باشید چون آخرش به چیزای شگفت انگیزی میرسید ..

+این کتاب رو بخونید.

+این کتاب رو بخونید.

و

+این کتاب رو بخونید.

:)

bahar ...
۱۸ خرداد ۱۷:۳۷
چش چش میخوانیم

fatemeh ^__^ :

افرین بخون :دی
خیلی خوبه :))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۸ خرداد ۱۷:۴۶
چشم چشم میخونیم.:)
خیلی کتاب جالبی به نظر میاد.
فکر کنم یک فیلم هم به همین اسم باشه.
فیلم رو دیدم.
ولی مطمئن نیستم به این کتاب مربوط باشه یا نه.

fatemeh ^__^ :

چرا اتفاقا ۳ سال بعد از نوشته شدنش فیلمشو از روش ساختن :)
ولی در جریانید ک ! من زیاد فیلم ندیدم :دی
ولی به نظرم کتابش میتونه یه تجربه هیجان انگیز باشه :)
این که خودتون تصور کنید همه‌ی اون صحنه هارو فوق العادس :)
Tris :)
۱۸ خرداد ۲۰:۰۱
کتابش و نخونید فیلمشو ببینید
fight club خودمونه دیگه؟
بابا فیلمش خیلی معروفه داداش!

fatemeh ^__^ :

به خانوم :)
صد در صد کتاب یه چیز دیگس ^____^
* * * P * * *
۱۸ خرداد ۲۱:۱۰
چش چش :)))
منم از این مدادا دارم ، زن داداشم برام خریده :)))

fatemeh ^__^ :

چشمت بی بلا :)
خیلی خوبن ^__^
حس خوبی بهم دست میده وقتی تو دستمه و باهاش مینویسم :))))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...