من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

رهی نمانده تا رهایی :)

انقده حالم خوووووبهههههه که اصن حد نداره 

خدا پدر مادر اون کسی که حسابان و گذاشت آخرین امتحان بیامرزه

وای که نمی دونید چه حس خوبیه نخوندن و بیست شدن

عین پرواز رو ابراس :دی

به شخصه همیشه معتقد بودم و هستم باید با ریاضی حرف بزنی

باید دلتو به دل مسئله بسپری و با تمام وجودت درکش کنی 

یه جوری که سخت ترین سوالا برات شیرین ترینشون باشه

هیچ وقت تو زندگیم ریاضی نخوندم

ولی شاید باورتون نشه،

روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم که بهم خوشگلی نداد و درک ریاضی داد

شاید بگین خله [که در این موضوع شکی نیست :دی] ولی واقعا با ریاضی عشق بازی میکنم :)))

عشقممممم :) عاشگتم :))

شاید تا جای من نباشید درک نکنید که چقد من این درس را عاشقم :)

و الان چقده حالم خوبه که حسن ختام مدرسه و امتحانا ( و احتمالا تحصیل در این مقطع ) همراه شده با حسابان

تازززهههههه

الان کلی ذوقم دارم برا ولخرجیایی که کردم :دی

امروز رفتم 26 تااااااا خودکار رنگی استدلر خریدم

یعنی دارم میمیرم از خوشحالی :دی

و همچنان منتظرم دفتر رنگ کردنی خوشگلم و دفتر پلنر دوست داشتنیمو برام بیارن :دی

صبرم داره می تمومه :)

میزم رنگی رنگی شدهههههه

وای فک کنم تو کل مدت زندگی کردنم این دومین روزیه که انققدددددرررر ذوق زده شدم :دی

اولیش تولد هفده سالگی جانم بود :)))))

موسیقی آرام بخش بی کلام بشنویم ^____^

bahar ...
۱۶ خرداد ۱۴:۳۶
ای جونم انشالله همیشه اینقدخوش حال وشادببینمت ...

fatemeh ^__^ :

ممنانمممممم ^_________^
بهار پاتریکیان D:
۱۶ خرداد ۱۴:۴۰
میشه کوفتت بشن اینا لطفن ؟! :)))))))))))

fatemeh ^__^ :

:)))))))))))
ماهی سیاه کوچولو
۱۶ خرداد ۱۴:۴۴
عه چه عالی
ریاضی رو عشق است
این فرمول ام پی که سمت راست نوشتین واسه چیه؟!
خوشگلی یه چیز نسبیه. من ندیدم تا حالا آدمی رو که خوشگل نباشه...

دبیرستانم آرزوست...

fatemeh ^__^ :

جرم پلانک است :)
جرم کوچک ترین سیاه چاله ای که میشه وجود داشته باشه :)
آره خوشگلی نسبیه :) ولی خیلیا با هر میزان و ترازویی و نسبت به هرچیزی خوشگلن :)
منظورم از اون خوشگلیا بود
یعنی من حاضر بودم مثه استفن هاوکینگ بودم ولی علاقه و گرایش مغزم به همین سمت و سوی الان می بود :)

رهایی از سیستم آموزشیم آرزوست :دی
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ خرداد ۱۴:۵۸
همیشه خوشحال باشی جوون :)
موفق و موید و عشقت به ریاضیات پایدار باشه ان شالله.

fatemeh ^__^ :

ممنانمم بابابزرگ :))
موفق هستیم :)
و به گمانم به دوست داشتن پایدار عشق می گوییم ^_____^
ـــــ هادی ـــــ
۱۶ خرداد ۱۵:۱۰
چقدر وسایل کمک آموزشی :))))
من اصولا روی میزم در بهترین حالت دوتا خودکار آبیه با 100 تا برگه کلاسور

fatemeh ^__^ :

:دی
مداد رنگیا و خودکارا ک تو جا نیست و اون مداد تنه درختیه امروز اضافه شدن :دی
اون خودکارا تو جا بودن ولی امروز این جدیدا اومدن اونا بی جا شدن :دی 
با اون لوگو ها .. اونا فعلا همین جوری خوشحالی رو‌میزه :))))
ولی در کل میزم باید همین جوری هیجان داشته باشه تا موقع خوندن آدرنالینم بره بالا خوابم نگیره :دی
ی.الف.سین
۱۶ خرداد ۲۳:۳۰
بهم قول بده همیشه همین قدر خوشحال و آروم باشی!!

fatemeh ^__^ :

قول میدم ^____^
صخره
۱۸ خرداد ۰۵:۰۸
چه میزت باااااحااااااله:)

fatemeh ^__^ :

باحالی از خودته جانم :)
♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
۱۸ خرداد ۲۳:۴۶
چه جوری اینقدر با ریاضی خوبی؟!
منم سوم تجربی ام ولی زیست برام مثلِ عشقه
ولی خب از اونجایی که ریاضی برای رشته من مهمه چه جوری اینقدر باهاش خوبی!

fatemeh ^__^ :

خدا تو وجود هرکس یه درکی میذاره دیگه
من به قدری از زیست متنفر بودم که همون سال اول همه جزوه ها و کتاباشو بعد امتحان ترم دوم سوزوندم ...
ریاضی بخشی از وجودمه
نمیتونم انکارش کنم یا بدستش بیارم ..
فقط میتونم باهاش زندگی کنم و لذت ببرم :)
راستش نمیدونم کسی که ریاضی دوس نداره چجوری باید باهاش کنار بیاد :)
ولی هر موقع کمکی خواستی درخدمتم :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...