من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

غول بزرگ و دوس داشتنی

شاید کمتر کسی باشد که اطلاعات اندکی راجع به آفرود داشته باشد و نام آشنا و دل انگیز و رعب آور هامر را نشنیده باشد.
غول بزرگ دوست داشتنی که در دیتروت میشیگان آمریکا پس از مدل های جنگی خود(هاموی) و برای اولین بار در قالب غیر جنگی متولد شد و هامر نام گرفت
اولین فرزند هامر ، هامر H1 بود که جثه ای عظیم و دشوار داشت و همین مسئله ای برای غیر قابل استفاده بودن آن در شهر بود
و باعث شد مهندسان آمریکایی را به فکر طراحی فرزندِ رژیم گرفته هامر H1 بندازد. سرانجام در سال ۲۰۰۳ هامر H2 متولد شد اما بر خلاف تصور همگان، نه کوچک تر از H1 ، بلکه بلند ترو پهن تر از آن
اما فرزند تازه متولد شده علاوه بر قابلیت های استفاده شهری، طراحی ای بی نظیر و چشم گیر و البته با کیفیت از یک آفرود واقعی بود.
بدنه پهن و مرتفع، سقف کوتاه با پنجره هایی به نسبت کوچک که دید را به داخل کم میکرد و در عوض در آن ارتفاع از سطح زمین منظره ای باز و فوق العاده برای سرنشین به ارمغان می آورد.


غول جذاب و دوس داشتنی و ۲۹۰۳ کیلوگرمی با معده ای به حجم ۱۲۱ لیتر، صدی ۲۳ لیتر غذا نوش جان می‌کند و با آن هیکل بزرگ ، در عرض ۹ ثانیه مارا شگفت زده کرده و به ۱۰۰ میرسد که البته تا ۲۰۰ هم راه دارد ..
موتور ۸ سیلندری اش با ۶ لیتر حجم و ۱۶ سوپاپ، ۳۱۶ اسب بخار قدرت دارد و تن پوشِ با کیفیت و کرومی اش، اجازه دلزدگی را به هیچ عنوان ب همدش نمیدهد...
غول دوس داشتنیِ بزرگ اما جذاب
پرقدرت اما ظریف ...
اما در انحصار چشم بادامی ها !
تعجب کردید نه ؟
در پی ورشکستگی کمپانی شهیر جنرال موتورز در june 2009 شرکت چینی TENGZHONG که دستی در ساخت ماشین های سنگین دارد سهام این شرکت را خرید. اما نگران نباشید.. آن ها اجازه دادند مقر هامر در دیتروت بماند و غول دوست داشتنی از گزند برچسب ناخوشایند MADE IN CHINA که ناخودآگاه مارا یاد محصولات بی کیفیت چینی می اندازد در امان باشد ...

+با کمک گوگل آرام

بهار پاتریکیان D:
۱۰ خرداد ۱۱:۴۳
خیلی گنده نیست ب نظرت ؟! :))))

fatemeh ^__^ :

گنده و دوست داشتنی :))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۱۲:۱۰
فردا سایپا میاد پراید هامر تولید میکنه! نگی نگفتم!
به همین سوی چراغ وای فای قسم.
:دی

fatemeh ^__^ :

:)
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۱۰ خرداد ۱۳:۴۷
خخخخخخخ آقا گل خیلی باحال گفته!!!!

آخه همینطوریش هم کلی ترافیکه! حالا اگه ایران هم همه میتونستن از غول های دوست داشتنی داشته باشن که دیگه تو خیابونا جا نیست× اصصصلا. !!!!!!!!!

fatemeh ^__^ :

این عشق مخصوص کویره
تو ایرانم تقریبا میشه گفت کم نیست :)
ماهی سیاه کوچولو
۱۰ خرداد ۲۲:۵۳
من همیشه فک میکردم و میکنم به عنوان مهندس باید یه ماشین تویوتای هایلوکس داشته باشم دو کابینه با پشتی و همه امکانات
ولی این ماشینم بدک نیست
تهش  ولی یه پرایدم نمیتونم بخرم :/

fatemeh ^__^ :

تویوتا هایلوکسم خوب چیزیه اما باور کنید این یه چیز دیگس
روزی ک برونمش احتمالا یکی از بهترین روزای عمرمه :)
برو کار می کن مهندس جان
انشالله هرچی میخوای میخری :)
ـــــ هادی ـــــ
۱۰ خرداد ۲۳:۰۳
مدل 2016 اومد، دوتا میخرم یکی مال خودم یکی هم مال تو :)))

fatemeh ^__^ :

:)
کجا بیام تحویل بگیرم ؟ :)
ولی همه کیفش اینه خودم بخرمش :))
خانم خونه
۱۱ خرداد ۰۲:۵۵
عالی بود

fatemeh ^__^ :

عالی خوندی خانوم :)
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۳:۴۶
عه من اینو تو خیابون دیدم ^_^

fatemeh ^__^ :

باید بدونی ک افتخار بزرگی نصیبت شده ^__^
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۴:۳۳
زیادم دیدما !

fatemeh ^__^ :

مطمئنی با پاترول یا یه چی شبیهش اشتباه نمی کنی ؟
کجا زندگی میکنید ؟
این ماشینو بخوای پلاک دائم بزنی یه چی حدود یه میلیارد میشه :))
دیدنش منطقیه اما زیاد دیدنش !!!
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۴:۴۲
عکس پروفایلت چیه؟

fatemeh ^__^ :

شازده کوچولو
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۴:۵۹
نه دقیقا جلوشم همین شکلی بود. شبیه پایینی. که اون سپر جلوش براقه.
دوتا چشم کوچولو انگار داره :دی والا چراغاش نسبت به خودش کوچولوئه
تهران :دی
زیاد که میگم مثلا شاید 3 یا 4 بار ^_^
شازده کوچولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من جلبک دیدمش شایدم باکتری :دی

fatemeh ^__^ :

بی خیااالللللل 
والا منم تهرانم چرا نمیبینم از اینا پس :/
ارزو ب دل میمیرم یعنی من :)))

+جلبکککک ؟ O_o باکتری ؟ O_o
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۵:۰۳
سوز به دلت :دی

fatemeh ^__^ :

بدبختی من دقیقا همینه
هرکیو میبینم یا شب تا صبش با آفرود و هامر‌سر میشه یا حداقل زیاد میبینتش :/
ولی مننننننن >_<
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۵:۰۶
آفرود به غیر اینم سوار شدم :دی لندکوروز :دی
سوووووووووووووز به دلللللللللللللللت D:

fatemeh ^__^ :

سوار شدن به درد نمیخوره
هرموقع اومدی گفتی روندمش اون موقع سوز به دلم میشه :دی
کودکی از دیار بیماری
۱۱ خرداد ۱۵:۰۹
عه خب من که رانندگی نمیتونم بکنم با این وضعیت که :|
خواهر به سن رانندگی نمیرسم

fatemeh ^__^ :

:دی
پس تو سوزوندن دلم ناموفق شدی :)
چون من هدفم روندنشه :)))
عرفـــ ـــان
۱۲ خرداد ۰۹:۵۹
آقا با این که گنده و سنگینه آدم در ظاهرش یه نرمی و خوش دستی خاصی حس میکنه ! :)

fatemeh ^__^ :

جانا سخن از زبان ما می‌گویی :)
bahar ...
۱۳ خرداد ۱۳:۵۱
اوف من ازینا دوسسسسس (((((((: دنبالی

fatemeh ^__^ :

اونام تورو دوس :)
ممنون :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...