من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

تا ابد آبی

اشک هایی که جاری شد

جامی که از دست رفت

دلی ک تا ابد آبی میمونه

و عاشق سید

+ با همه‌ی اتفاقای تلخی چن سال اخیر، لباسم، روحم و خونم تا ابد باقی میمونه .. و فقط خدا جواب ما هوادارارو به کسی بده ک باعث و بانی این ناراحتیاس

بهار پاتریکیان D:
۱۰ خرداد ۰۰:۰۱
اس اس آریایی ، سرور لنگیایی :))))))

fatemeh ^__^ :

اون ک واضح و مبرهنه :)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۰۰:۰۲
شلوغش کردین. مشخص بود قهرمان نمیشین خب :/
البته من به شخصه سید رو خیلی دوست دارم.
از خوب های ایران بوده و هست.
آسمون دلتون آبی.

اگرچه تا ابد پرسپولیسه که سرور و سالاره:دی

fatemeh ^__^ :

حیففففف
حیف فردا امتحان دارم وقت نیس کل کل کنم
حیف آقاگل
فردا زیر همین پست ساعت ۱۲ 
[آیکون تریپ غیرتی و خون آبی]
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۰۰:۱۴
برید بخوابید که این استقلال براتون نون و آب نمیشه.
البته میتونید خوشحال باشید هرچی باشه اول  استقلال الف داره! رئال هم الف داره. در واقع میشه گفت یک استقلال دیگه قهرمان اروپا شده خخخخ

fatemeh ^__^ :

هااارررر هاااررر
لااله‌الله
من هی میخوام هیچی نگم نمیشه :/
آقا گل چرا اینجایین شما اصن
والا جام نگرفتنتون ۹ ساله شده باید براش جشن تکلیف بگیرید
حیف نیست شما تو جشن نباشین ؟
بالاخره لنگپولیسیا همیشه یه بهانه ای برا بیرون ریختن و جشن گرفتن دارن دیگ
بعدشم هر موقع رسیدین فینال جام حذفی و از اول فصل بالای جدول پریدین و رنکینگتون دو رقمی شد با ما کری بخونید :D
ماهی سیاه کوچولو
۱۰ خرداد ۰۰:۲۸
دلم به حالتون میسوزه

fatemeh ^__^ :

دلتون ب حال خودتون بسوزه ۹ ساله جام ندیدین :دی
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۰۰:۴۳
البته این باخت چیزی از ارزش های استقلال کم نمیکنه!
ارزش های استقلال اینقدر در دربی کم شد که دیگه هیچیش نمونده خخخخ

fatemeh ^__^ :

تیمای بزرگ از بردن جام ها خوشحال میشن و تیمای کوچیک از بردن تیم های بزرگ [آیکون زبون درازی]
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۰۱:۴۹
تیم های بزرگ!!!! این خودش طنز بود!
تیم  های بزرگ تیم هایی اند که دولت و فدراسیون و عواملش همه کاری میکنند تا جام بیارند اما دست تقدیر نمیزاره!
.
تازه میگن لباس کادر فنی رئال هم آبی بوده. میتونین خوشحال باشین  از قهرمانیشون خخخ

fatemeh ^__^ :

اهاا خودتون جواب خودتونو دادین
تعریف تیم بزرگ از نظر شما راند خواری و حمایت همه جانبه همه از تیمه
ولی تعریف من از تیم بزرگ تیمیه ک با وجود پشت کردن همه مسئولین بهش و بی کفایتی مدیریتی بازم خودش رو همه جا مدعی میدونه
این دیگ برا همه واضحه ک کل فدراسیون و داوری طرف لنگه
ولی تیم شما در کمالِ ..... همه رو از خودش ناامید میکنه

بعدشم اگه شما از قهرمان شدنه استقلال خوزستان بهتون فشار اومده باید بگم ک حرف هوادارای استقلالی پیرو حرف ویسی بود ک گفت جام برا همه استقلالیاس
زورتون نگیره ۲ تا استقلال مدعین
شما تازه دو ساله به این جمع اضافه شدین
پس هیس!
تیم بی افتخار کری نمیخواند

ـــــ هادی ـــــ
۱۰ خرداد ۰۵:۲۰
نظری در مورد فوتبال ندارم :|

fatemeh ^__^ :

نظرِ نداشتَتون محترم :)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۰ خرداد ۱۳:۱۱
حالا خارج از شوخی و کری خوندن. یک کتاب فوتبالی بهتون معرفی می کنم حتما بخونیدش، مطمئنم دوستش خواهید داشت.
http://aghagol.blog.ir/post/317
.

fatemeh ^__^ :

اسم فردوسی پور رو کتاب کافیه تا من این کتاب رو‌نخونم
ممنون از معرفیش :)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۱۶:۱۶
می دونی تفاوت یک تیم خوب با یک تیم بد چیه؟
تیم خوب وقتی قهرمان هم نمیشه 100هزار تماشاگرش می ایستند و براشون دست می زنند! 
ولی تیم بد تحمل باخت رو ندارن! هر بازیی که میباختن فرریاد حیا کن رها کن سر میدادن! از همون اول فصل تا همین روز آخرش:دی

fatemeh ^__^ :

دست زدن ۱۰۰ هزار تماشگر رو سکوهای نابود آزادی و شیشه های شکسته اتوبوس بعده هر بازی کاملا به نمایش میذاره
تیم خوب تحمل باخت رو نداره چون شخصیتش خوب بودنه
با تمام بی عدالتی ها
با تمام بی مدیریتی ها
ما از تیممون همیشه اوج رو خواستیم و هیچ وقتم به کمش قانع نشدیم
حیا کن رها کن برا تیمیه ک همیشه میخواد ک بهترین ها مدیریتش کنن
ما به سهمیه آسیا راضی نیستیم چون ید قدرتمندی داریم تو آسیا و همین دوسال پیش تا نیمه نهاییم رفتیم
اما با توجه بی مدیریتی و بی اهمیتی مسئولا به تیممون همیشه مدعی بودیم هستیم و خواهیم بود
این روحیه تیمِ خوبه
bahar ...
۱۳ خرداد ۱۳:۵۲
هاها عاشقتم اس اس جون

fatemeh ^__^ :

عشق آبی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...