من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

متفاوت

میدونی متفاوت بودن تو هرچیزی مخالفت یه عده بسیاری رو به همراه داره

وقتی تصمیم میگیری متفاوت باشی باید هواست باشه فقط تصمیم نگرفتی که متفاوت باشی

تصمیم گرفتی با عقاید و دونسته های یه جمع بزرگی از مردم مقابله کنی

باید بدونی متفاوت بودن فقط متفاوت بودن نیست

متفاوت بودن یعنی جنگ رو در رو ..

قبل از این که تصمیم بگیری متفاوت باشی باید مطمئن باشی که اونقدر قوی هستی تا از تفاوتت در مقابل بقیه دفاع کنی

وگرنه اگه جا بزنی و دوباره به حال اولت برگردی اینبار فقط مضحکه شون میشی

بهار پاتریکیان D:
۰۷ خرداد ۱۲:۴۸
حواس این شکلیه عزیزم :)))
+
متفاوت بودن سخته ، ولی همرنگ جماعت نکبتی بودن غیرقابل تحمل :)

fatemeh ^__^ :

میدونم بهار به نظرم «هواس» خوشگل تره :)
+
اوهوم دقیقا همینه :)
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۰۷ خرداد ۱۴:۰۳
عالیه :))
دقیقا همینطوره.
برای متفاوت بودن باید خیلی قوی باشی :/

fatemeh ^__^ :

اره دقیقا
ادم وقتی تصمیم میگیره یه سری چیزایی که خلاف میل بقیس رو تغییر بده باید خیلی به خودش اطمینان کنه
|♒ صابر ♒|
۰۷ خرداد ۱۴:۱۷
نیازی نیست تصمیم به متفاوت بودن بگیریم. باید تصمیم به «خود بودن» بگیریم :)

fatemeh ^__^ :

متفاوت بودن نه فقط از لحاظ شخصیتی منظورم بود
بلکه ایجاد هر تفاوتی بود
ما تو زندگیمون علاوه بر این که خودمون هستیم گاهی تصمیم می گیریم یه سری عادت های اشتباه بقیرو تو خودمون از بین ببریم
و ایجاد این گونه تفاوت ها معمولا خیلی نفس گیره
نمونه کوچیکش عادت های غذایی هست ..
آقاگل ‌‌‌‌
۰۷ خرداد ۱۶:۴۵
حالا که بحس هواس شد یادم اومد یکبار حواس رو هواس نوشته بودم تو وبم یکی اومد خیلی خوب و خوشگل مارو شست گذاشت کنار!
از اونموقع مطمئن شدم که بقیه هواس رو اشتباه مینویسن! و درستش همون باید هواس باشه! هم خوشگل تره هم خوش دست تر:دی
(یک پست هم نوشته بودم در موردش : از بی هوایی تا بی هواسی )

fatemeh ^__^ :

به نظرم اینا همش قرارداده
ما وبلاگای مرجع یا معیار کشور نیستیم که نوشتنمون قانون معیاری داشته باشه
اینجا مال ماس و قامون ما روش حاکمه
و این دست نوشته هام همش قرارداده
فک کنم بالغ بر هزار نفر حالا چه تو پی ام دادن چه هرجا به من گفتن هواس رو باید حواس بنویسی
و من فک کنم ۱۰۰۰ بار توضیح دادم ک اینا قرارداده ..
قرداده وبلاگ منم اینه ک توش راحت باشم
حالا به هر صورتی ..
خیلیا اصن ب مغز مطلب توجه نمیکنن.. انگار میان که نوشته ویرایش کنن ..
+ پاتریک با تو نیستما :دی تو دوست خل و چلمی :)
صخره
۰۷ خرداد ۱۷:۱۳
متفاوتیم
شبی اون پستم که :
خیلی جاها خلاف رودخونه ای به نام ق_ا_ن_و_ن رفتیم جلو 
متفاوتیم و همین اسفالتمون کرده و بدیش اونجاشه که حس کنی نمی ارزه که کم بیاری
حرف حق زدی

fatemeh ^__^ :

نه تنها نمی ارزه کم بیاریم بلکه ضررم هس کم اوردنمون
جلو خودمون و وجدانمون ضرر میکنیم این طوری ..
ممنون :)
+صخره جان برادر لینک وبتو بزار بیام بِسَرَم :)
ـــــ هادی ـــــ
۰۷ خرداد ۲۰:۴۱
اگر به خاطر متفاوت  بودن مجبور باشی انگ بدترین انسان جهان رو هم به دوش بکشی ، باااز بهتر از تقلید کورکورانه از بقیه است .

fatemeh ^__^ :

دقیقا حق با شماس
تقلید از بقیه دور از زندگی انسانیه به نظرم ..
ی.الف.سین
۰۹ خرداد ۱۰:۲۰
حواس :/

fatemeh ^__^ :

فک کنم قبلا در این مورد صحبت کردیم
ی.الف.سین
۰۹ خرداد ۱۴:۲۷
من نمی تونم نادیده بگیرم 😂😂😂

fatemeh ^__^ :

منم نمیخوام زندگیم رو فارسی معیار بچرخه :/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...