من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

سر کلاس

حاصلِ یک جلسه نشستن سرِ کلاس دینی

و مطمئن شدن از ۱ شدن انتگرال تابع توزیع ماکسول بولتزمن ....

+ نمی دونم چرا برعکس میاد اینجا .. اونی که من اپ کردم درست بود :(

عرفـــــ ـــان
۰۶ خرداد ۱۹:۳۱
چه کلاسه پر باری، آفرین :)

fatemeh ^__^ :

اره خیلی خوب بود :)
میدونستم جوابش یک میشه ولی باعث شد خودم بگیرم انتگرالشو :)
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ خرداد ۲۰:۲۱
خخخخ
اینجاست که میگه حرف معلم ار بود زمزمه محبتی و اینا...

fatemeh ^__^ :

راستش فک کنم هرچیزی غیر از نجوم میگفت بازم نمیتونست طفل گریزپارو بشونه سر درس :)
زیاد نباید خرده گرفت :)
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۰۶ خرداد ۲۲:۰۲
اوخ!

fatemeh ^__^ :

اوخ ؟ 
O_o
بهار پاتریکیان D:
۰۷ خرداد ۰۰:۰۱
هورا بازههههه :)))))
دمت گرم ، من سر دینی فقط عکس دختر لختی پختی میکشم :))))

fatemeh ^__^ :

عَو
بهاااررر :)))
من کلا ولم کنن از این چرت و پرتا مینویسم :))
ـــــ هادی ـــــ
۰۷ خرداد ۰۲:۳۴
دخترایی که هوش ریاضی دارند استثنایی اند ، باریک  :)))

fatemeh ^__^ :

اووه تاحالا کسی اینطوری ازم تعریف نکرده بود :))
ممنونم :)
ماهی سیاه کوچولو
۰۹ خرداد ۱۶:۵۸
اوه بولتزمن
من اولین بار اسمشو توی دفاعیه به خانوم که داشت ارشدشو میگرفت شنیدم :/
باریکلا به شما
سر زنگ دینی هرکاری بهتر از درس گوش دادنه :/

fatemeh ^__^ :

حالا از زبون یه المپیاد نجومی بشنوید :)
البته این ماکسول-بولتزمنه
با هم این تابع احتمال رو بدست اوردن :)
سر هر زنگی هر کاری انجام دادن بهتر از گوش دادنه :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...