من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

چرا؟

[میاد تو اتاقم و رو تخت کنارم میشینه]

- امروز اصن درس نخوندی

+ دیگه نمیخوام درس بخونم .. خسته شدم

- اون موقع که بهت گفتیم نمیشه درس یه سال رو تو ۲۰ روز جمع کنی گفتی من میتونم ..

+ هنوزم میگم میتونم مگه تا الان بد دادم؟

- نه عالی دادی من بهت افتخار میکنم :)

+ پس امروز استراحت میکنم

- از ظهر تا حالا استراحت کردی دیگه

+ امروز کلا مال منه فردا و پس فردا درس میخونم

- پاشو اتاقتو تمیز کنیم

+ همین جوری خوبه مامان

- پاشو شلخته

تمام کارهایی که واسه پیداکردن خودم بهم کمک میکنن رو انجام دادم.
بهترین عطرم رو زدم، لباسی که دوست دارم رو‌ پوشیدم، به آن خیابان همیشگی رفتم و زیر باران پیاده روی کردم، بعد از اون به خونه برگشتم، برای خودم قهوه دم کردم، آهنگ مورد علاقم رو بارها گوش کردم و لا‌به‌لای کتاب ها و نوشته ها و مکتب‌های مختلف دنبال خودم گشتم، اما هیچ‌کدوم از اونا دیگه کارایی گذشته رو نداشتن ...
حس و حالی که من دارم اسم خاصی نداره و تو هیچ مکتبی قرار نگرفته، حس بین تنهایی و بی کسی...
اگه میتونستم از این گمشدگی خلاص شم، بدون شک بی‌کسی رو انتخاب میکردم، بی‌کسی خیلی صادقانه تره اما تنهایی نه، تنهایی مدام این فکرو میندازه تو سرت که شاید کسی از راه برسه ...

‎#روزبه_معین

به چه قیمتی این همه به خودت سختی میدی دختر؟ نشنیدی دکتر چی گفت؟ یکم دیگه به این حجم استرس و هیجانت دامن بزنی قلبت دیگه همراهیت نمیکنه .. امتحانا میان میرن و هیچ‌وقت تمومی ندارن .. میفهمم که تلاشت فقط برا یه نمره خوب نیست و میخوای آیندتو باهاش بسازی.. ولی اینم میفهمم که یه نفر چقدر توانایی جسمی داره .. فاطمه آروم باش

این دنیایی که داری براش تلاش میکنی حالیشه .. اونی که اون بالا نشسته حالیشه .. داره میبینه چقد تلاش کردیو میکنی ..

چرا انقد از تو آشوبی و بیرونو آروم نگه میداری .. جوری ک حتی خودتم باورت شده آرومی و فقط این قلب بیچاره جور همه نگرانی هاتو میکشه .. شاید یه ماه دیگ بعد اومدن جوابای مرحله دو بازم این حرفارو بخونی پس

از فاطمه‌ی یه ماه قبل به فاطمه حالا

از فاطمه‌ی یه ماه قبل به فاطمه حالا

صدامو داری؟ خوبی؟ فقط یه چیزی میخوام بهت بگم .. من بهت افتخار میکنم .. با تمام وجودم بهت افتخار میکنم

افتخار میکنم به این ک من ، تو ، بودم .. تو این چن سال هیچ کیم ندونه من و اون بالایی میدونیم ک تو هیچ وقت از تلاش کردن کم نذاشتی .. میدونیم که هر موقع شکست خوردی دستتو گذاشتی رو زانوهای خودتو تنهایی بلند شدی .. تو همه جوره و فارغ از هر نتیجه‌ای برا من یه قهرمانی

پس لطفا به قهرمان بودنت ادامه بده ..

من ماگدالینم .. غول تماشا ...