من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

خبیثانه :))

مکالمه هدف دار من با مامانم 😁
+یکی از بدیایی که ما تهران زندگی میکنیم اینه که نمیتونیم بریم خوابگاه ، این جوری که همه میگن خوابگاه مثه سربازی برا پسرا خیلی حال میده با وجود سختیاش :))
- همه چیشم خوب نیستا باید خودتون غذا بپزین ظرف بشورین لباس بشورینو اینا
+خب مگه بده :)
- نه بد که نیس اما بعضی وقتا ادم وقت نداره
+ خب مثلا پول میدی به یکی کارای تورو بکنه
- نمیشه ک
+ ولی همخونه شدن خیلییی خوبه ^___^
- نمیدونی با کی میخوای همخونه شی ک از کجا معلوم ادم درستی باشه ؟
+ عه خب ادم خودش انتخاب میکنه با کی زندگی کنه دیگه..
- نه بابا نمیشه
+ مثلا اگه ما شهرستان بودیم من حتما تو تهران با الی همخونه میشدم :)) ببیین مامان یعنی زوج ما
- کاملا ضد همین :)
+ اره دقیقا کاملا همو پوشش میدیم :))

من ماگدالینم .. غول تماشا ...