من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

درگیر

فرض کنید یه شهاب سنگ داره میخوره ب زمین

احتمال اینکه ب یه شهر بخوره چقده ؟

فرض های منطقی بکنید

راهتونم بگین

بعدا نوشت : خیلی واضحه ک وقتی میگه داره میخوره زمین دیگ مستقل از قطر شهاب سنگ میشه این احتمال نه ؟

باید مساحت کل خشکی هایی ک شهرن رو به مساحت کره ی زمین تقسیم میکردم :/

این آسون ترین سوال امتحان بودو من خوشحالو خرم که مساحت جنگلا و قطب و آبای جهانو میدونم ، مساحت کل شهرارو بدست اوردم و اخرش مساحت سطح موثر شهاب سنگو به اینا تقسیم کردم :(

هیییعععععععععع

اگه من قبول بشم ۲ حالت داره یا طلا میشم یا نقره

اگه طلا بشم ، سال دیگ از مهر میتونم کار کنم ، کلی کتابایی ک تو این دوسال باید میخوندم و وقت نشده میخونم ، پرواز با پاراگلایدر یاد میگیرم ، استخر رفتنم منظم میشه ،سیستم المپ مدرسرو راه میندازم بعد به راحتی سر کلاس رشته ی مورد علاقه تو دانشگاه مورد علاقه میشینم ، همچنان کار می کنم، کار می کنم و اتفاقای دیگ ک برا هر سه حالت یکیه

اگه نقره بشم شوت میشم تو پیش دانشگاهی و ۹ ماه دیگ باید همچنان خر بزنم بعد بدون اینکه به کارای عقب موندم برسم میشینم سر کلاس رشته ی مورد علاقه در دانشگاه مورد علاقه ، کار می کنم سیستم المپ مدرسرو را میندازم و ...

حالا اگه قبول نشم بعده اینکه مورد شماتت معلما قرار گرفتم ، دوباره شوت میشم تو‌پیش دانشگاهی و به کارای عقب مونده نمی رسم و بعد میرم سر کلاس رشته مورد علاقه تو دانشگاه مورد علاقه دو سال بعدش میرم کاراموزی تو سازمان مورد علاقه سال بعدش با بند پ استخدام میشم و غیره ...

فرق قبول شدن و نشدن و حتی طلا شدنو نشدن برا من به اندازه ی رسیدن به کارای عقب افتادمه ...

پس کلی دعا کنید قبول شم :) خب ؟

من ماگدالینم .. غول تماشا ...