من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

خسته نشو استااااااددددد

+ گاهی برای کسی ک بی منت و با مهربونی بهم کمک می کنه ..

اگه خسته بشی؛

پیش کی غر بزنم ؟

پیش کی اسکول بازی دربیارم ؟

پیش کی منگل باشم ؟

پیش کی از نگرانی راجع به استعدادایی ک داشتمو کشف نشده بگم ؟

پیش کی برم ک خوددرگیریامو بفهمه و 

پیش کی برم ک برام متن انرژی زا بفرسته ؟

پیش کی برم ک منو به بردارو عناصر مدارو دوتایی ها علاقه مند کنه ؟

پیش کی برم ک به چیزایی ک دوس ندارم احترام بذاره و سعی کنه با هر روشی غیر روشی ک دوست ندارم برام یه مسئلرو حل کنه ؟

اگه خسته بشی؛ من نمی‌تونم طلا بگیرم ..

لطفا حداقل تا اخر تابستون خسته نشو ..

+واقعا همه ی استادا انقدر نسبت ب شاگرداشون با انعطاف برخورد می کنن ؟

«استادای قبلیم ک این طوری نبودن ..»

+واقعا با همه‌ی شاگردات انقدر با انعطاف برخورد می کنی ؟

«نمی دونم ...»

من ماگدالینم .. غول تماشا ...