من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

44 ●

این که من دختر شدم ، نه با عقل من جور در میاد ، نه با پیش بینی هایی که خانواده در مورد جنسیتم کرده بودن ...

شاید واقعا من اشتباهی دختر شدم ..

ناشکری نمی کنم :/

ولی اگه پسر میشدم بهتر نبود ؟

حداقل این استعدادام به یه جایی می رسید ..

تیراندازی ، رانندگی ، پاراگلایدر و ...

و این که ارزوی بانجی سوار شدن و به گور نمی بردم ..

اگه من بمیرم و بانجی سوار نشم مدیونید رو اعلامیم ننویسید جوان ناکام :(

واقعا اگه رو تیراندازیم کار می کردم یه تک تیرانداز حرفه ایه بی حریف می شدم

اما خب دختر بودنم با شرایط زندگیم و اتفاقایی که برام افتاد ، همه و همه دست به دست هم داد تا نتونم این استعدادارو کشف کنم و پرورش بدم ...

شاید بگن نقاش خوبیم ، یا حتی شناگر خوبی ...

ولی تو هیچ کدوم بهترین نیستم

چون تو هیچ کدوم استعداد ندارم و صرفا یادشون گرفتم ...

ولی الان همه حداقل به استعدادم تو تیراندازی واقفن ... البته شاید

خودم که فک می کنم تو تیراندازی و اسب سواری استعداد دارم ..

به قول حسین پناهی: تا نظر شما چه باشد ...

به هر حال تلاش می کنم برای این استعداد های هدر رفتم یه فکری بکنم ... :|

به زودی ... :)

من ماگدالینم .. غول تماشا ...