من و خدات دوتا دیوونه ایم ..

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست می دارم ...

فقط ۰.۰۰۰۰۰۲۷ درصد

اونم تازه زیاد مطمئن نیستم

من فقط از این رقم درصد خانومای ایرانی خوشم میاد

تازه با اغماض

که کلی خودمو کشتم که ۱۰۰۰ تاشون با ملاک و معیار من به عنوان یه فرد باشخصیت می‌خونن

تقریبا میشه گفت اگه هر دفعه ک میرم بیرون ۲۰۰۰ تا زن مختلف ببینم، باید ۵۰۰۰ بار برم بیرون و این یعنی اگه من هر روز سال برم بیرون و تو هربار ۱۰۰۰ تا زن مختلف ببینم، بعد از ۱۴ سال فقط یه زن می‌تونه چشم منو بگیره :/

و من اولین دختری ک واقعا شخصیت رو توش دیدم الی بوده اونم تو ۱۶ سالگی :/

البته اینا جدا از مامانمه ! مامانمو از بدو تولد خدا گذاشته کنارم که ازش الگوی زن با شخصیت رو بردارم …

از حق نگذریم یکی از بلاگرها هم تقریبا همین حسو بهش دارم و این یعنی محاسباتم گاهی استثنا داره 

ولی مطمئنم این دونفر تعدادشون تا حداقل ۱۰-۱۲ سال دیگه همین قدر باقی می‌مونه

از باقی خانوما هم فک با ۰.۰۰۰۲ بتونم در حد ۲۰ مین تا یه ساعت کنار بیام

ولی از الباقی متنفرم -_-

+ بعدا تو یه پست مفصل میگم چرا انقد از خانومای ایرانی متنفرم

+ این حسم هنوز نسبت به باقی مونث ها با ملیت های دیگه تعمیم داده نشده چون هنو باقی رو نمیشناسم

+ لازم به ذکره ک تا مدت ها زنای ایرانی رو می‌دیدم و از زن بودنم متنفر میشدم ولی حالا فهمیدم اونان ک مشکل دارن نه جنس زن

+ اعتراف می‌کنم قبول دارم ک یه سری از اخلاقاشون به خاطر فضای فاسد جمهوری اسلامی «ایران»ه :/ ولی نمی‌تونم قبول کنم ک خودشون هم عقل و شعور ندارن…

+ فعلا در مورد مردا نظری ندارم -_- (منطقیه ک نداشته باشم هوم؟ قطعا تو تمام عمرم انقدری ک زن تحمل کردم مرد کنارم نبوده!!!!)

مریم y.
۱۵ دی ۱۹:۲۵
پایه و اساس جامعه این که زن ها هستن دیگه باید فاتحه شو خوند

fatemeh ^__^ :

اره دقیقا و متاسفانه 😢
الی
۱۵ دی ۲۱:۴۷
( ذوق مرگ شدگی و لب گزیدن از شدت چشم قلبی شدن همراه با "وویی" گفتن با غلظت هر چه تمام تر!)

fatemeh ^__^ :

وای الی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
روانی 😂
باید عکس اون استیکرایی ک اینارو در توصیفشون گفتیو اپلود کنم 😂
yek banoo
۱۶ دی ۰۹:۵۴
:/
رسما بهم توهین شد

fatemeh ^__^ :

!!!!!!!!
اگه فک می‌کنید جزو اون ۱۰۰۰ نفری ک اول گفتم نیستید ک خب حرفی ندارم…
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من ماگدالینم .. غول تماشا ...